חיפוש באתר זה וכללי

יום רביעי, 20 באפריל 2011

קפה/מסעדת נורמה בכפר שמריהו - ביקורת ארוחת בוקר

במרכז המסחרי הקטן בכפר שמריהו, מסתתרת מסעדת נורמה (כך שמה אבל לדעתי זהו קפה משודרג לארוחות צהרים וערב מוגבלות בתפריט). אתר אינטרנט:
http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=5471
בעבר שכנה במקום מסעדה צרפתית, ביסטרו אמיתי עם שף צרפתי עולה חדש שהכין את הבויאבז הטוב ביותר בארץ, טוב אפילו מזה של אייל לביא, חבל שנסגרה ובמקומה יש משהו קצת יותר טרנדי שמגיש החל מרק קפה, עבור דרך ארוחות בוקר, צהרים עיסקית ותפריט מלא כולל מנות בשר ופסטות.



הזמנו מקום מראש ליום ששי בבוקר, הגענו בזמן ושולחן פנוי אין, מנהלת המשמרת נוזפת באחת המלצריות כך שנשמע את הנזיפה אבל לא נורא, בתוך מספר דקות קיבלנו שולחן נקי וערוך וההמשך היה טוב יותר.
הזמנו ל-6 אנשים 2 ארוחות בוקר זוגיות (89 ש"ח לזוגית) ושתי ארוחות בוקר ביצים עלומות (48 ש"ח האחת) שהן בעצם ביצי בנדיקט ותאורן בהמשך. המלצרית "הזהירה" כי מאחר וזה יום ו' בבוקר ועמוס, יתכן וההגשה תיקח מעט זמן. בפועל הזמן היה סביר בהחלט. 
ארוחת בוקר זוגית מגיעה עם מבחר ממרחים/סלטים בכמות סבירה בהחלט (ראו בתמונה), לחם טוב, 2 ביצים לכל אחד לפי בחירה ושתיה קרה וחמה לכל אחד. קשה לי להגיד שזו ארוחה מסעירה או יוצאת דופן אבל היא בהחלט סבירה ויותר כי הכל טרי, חם ובמבחר. 
הביצים העלומות כשמן כן הן, באמת 2 ביצים שהושמו/נשפכו במים רותחים (עם מעט חומץ יש להניח) ויצאו כשהחלבון עשוי והחלמון רך כמו שצריך. הן באות על פרוסת לחם גדולה (אבל דקה מדי) חתוכה ל-2 משולשים שעליהן גבינת שמנת (אפשר לבקש גבינה דלת שומן), סלמון ועלי תרד חלוטים מעט ובצד סלט מאוד מעניין של מקלוני סלק, קולרבי, גזר ומעט חסה, רוטב על בסיס חרדל גרגרים ושתיה קרה או חמה. מנה טובה מאוד ומוקפדת אם כי קטנה קצת בשביל ארוחת בוקר למאצ'ו הישראלי.
השרות חביב ושקט, את סלסלת הלחם ממלאים מהר מחדש אם צריך והשתיה מגיעה בדיוק כפי שמבקשים.
מעיון בתפריט, יש עוד מבחר ארוחות בוקר אחרות, סלטים, פסטות וגם מעט מנות בשר לצהרים וקינוחים. למעט 2 מנות בשר, אף מנה איננה עוברת את רף 50 השקלים, בהחלט עובדה מרעננת בכפר שמריהו.
חביב, נחמד ומומלץ לארוחה שקטה, בפנים או במרפסת בחוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה