חיפוש באתר זה וכללי

יום רביעי, 23 בפברואר 2011

מסעדת אדיסון - ביקור נוסף

לפני מספר חודשים כתבתי ביקורת על מסעדת אדיסון, שהייתה טובה בעיקרה ושבנו לביקור נוסף בהרכב של 5 אכלנים בעלי טעמים שונים וגילאים שונים החל מ-22 ועד 56. 
אדיסון - אתר אינטרנט- לחץ כאן
ניתן להזמין מקום דרך האתר (ורצוי לעשות זאת) ומקבלים אישור לסלולרי ושיחת טלפון מהמסעדה.
 
אכלנו 3 ראשונות, 4 עקריות, מנה סושי, 2 אחרונות ושתיה חמה, בקבוק יין ובירה. את החשבון תוכלו לראות בתמונה המצורפת, כ-130 ש"ח לסועד לפני טיפ ושווה כל אגורה !!!

המסעדה מעוצבת כהכלאה של בר וביסטרו, ספות או כסאות מרופדים היטב לישיבה, טלויזיות קטנות לכל שולחן וגדולות במספר מוקדים ומקרינים ספורט, שולחנות גדולים מספיק להכיל צלחות גדולות ונילווים, ארוח ושרות אדיבים ונחמדים בהחלט. חניה בשפע או בחניון המסודר (עד שעתיים חינם, אחרי זה עולה כסף, ראו הוזהרתם) וחניה חופשית של בית לוינשטיין ואף קרובה יותר ודי ריקה משעות אחה"צ (בשעות עבודה מפוצצת לחלוטין).
אני אכלתי 3 מנות ושתיתי כוס וויינשטפן שהוגשה בטמפרטורה הנכונה:
- קרפצ'ו בקר - כבר אכלתי קרפצ'ו בחיי הארוכים, באיטליה, בצרפת, בארץ אבל זה באמת המנצח. רוטב מצויין, שפע פרמזן וארגולה, פוקצ'ה חמה עם פלפל שחור גרוס גס ושיני שום קונפי והכל מלווה בשני מטבלים נחמדים. אחרי מנה זו קשה לאכול עיקרית גדולה ולפיכך הזמנתי ....
סושי, סלמון צ'יז רול. מגיע חם (מטוגן בטמפורה עדינה) ומכיל סלמון, אבוקדו, אספרגוס, בצל ירוק ומוצרלה. חתוך ל-5 חתיכות רחבות עם ג'ינג'ר מוחמץ ו-ווסבי חריף מאוד בצד ועל השולחן סויה וטריאקי. בהחלט מנת סושי מעניינת וטעימה מאוד ומשאירה מקום לקינוח שהזמנתי ....
- טארט טטאן בננות (אין תפריט קינוחים וזה נאמר ע"י המלצר/ית בע"פ). בננה מחולקת ל-7 חלקים גדולים אפוייה בתוך בצק טעים עם כדור גלידת שוקולד ושבבי שוקולד בתוכו, שילוב מעניין ומוצלח. ההערה היחידה למנה זו היא ש-טארט טטאן היא עוגה הפוכה וזו ממש לא, דבר שלא פגם באיכותה.

גם שאר הסועדים נהנו מאוד מהמנות שהזמינו ואחת מהן מאוד מומלצת - סיגר טלה כמנה ראשונה.
נשמע כמו קידום מכירות ? ממש לא, המקום בכללותו פשוט שווה ערב של אוכל ואוירה טובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה