חיפוש באתר זה וכללי

יום שישי, 22 באוקטובר 2010

le Petit Bofinger (פטי בופנג'ה) - ביסטרו פריסאי צרפתי אמיתי

Le Petit Bofinger

6 Rue de la Bastille
Paris  7500
metro bastil
Tel. +33 1 42-72-05-23
שעות פתיחה - כל יום 12-15 ו-19-24
מסעדה זו שייכת לרשת CAFE' FLO אשר יש לה מספר סניפים בפריז בשמות שונים ובמקומות אחרים בצרפת, חלק מהסניפים הם מסעדות מפורסמות. מסעדה זו שוכנת בדיוק מול מסעדת האם - בופנג'ה - שהיא יקרה הרבה יותר.
במסעדה תפריט המורכב ממנה ראשונה ועיקרית או עיקרית ואחרונה ובתוספת יין או מים מינרליים והכל במחיר של 22.50 יורו. ניתן לקחת גם סתם כך מנות בודדות מהתפריט הרגיל וגם כאן המחירים לא בשמים. השרות אדיב ביותר, השולחנות ערוכים כמו במסעדת יוקרה, מפות לבנות עבות וסכו"ם כבד, כלי אוכל לבנים כבדים ומעוצבים וחלק מהמנות מוגשות בכלים מיוחדים בעיצובם שלא רואים במקומות אחרים.
מנות מומלצות:
סטייק טרטר - נמצא בדיל.
כבד עגל ברוטב פירות יער ופירה - לא נמצא בדיל וכחובב כבד עגל, מעולם לא אכלתי עדיין מנה מתחרה לזו, פשוט נימוח זו מילה קטנה למנה זו.
גספצ'ו - לא תמיד יש, לעיתים יהיה בתפריט ולעיתים לא, גספצ'ו מנצח !!!
מרק דגים - מעולה.

כדאי לשבת קרוב לחלון החיצוני ואז רואים את מכיני מגשי פירות הים במסעדת האם (שיכינו גם עבורכם אם תבקשו למשל אויסטרים) כשהם לבושים בכובעים וסינרים גדולים ונראים כמו דייגים, אנשים מבוגרים שזה מקצועם מימים ימימה.

אוכלוסיית הסועדים מורכבת מצרפתים ומעט תיירים. מניסיוני במספר פעמים במסעדה זו, אין צורך להזמין מקום מראש.

תגובה 1:

  1. הייתי במסעדה בטיול האחרון שלי לצרפת. בהחלט מסעדה מרשימה עם אוכל גורמה נהדר. צורת ההגשה, הכלים, האווירה, בהחלט כל אלמנט במעדה נבחר בקפידה. כנראה ששם הבינו שאוכל לא אוכלים רק עם הפה :)

    השבמחק